Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12509
Название: Маркетингові стратегії стимулювання попиту в торгівлі насінням
Другие названия: Marketing strategies of demand stimulating in the seed’s trading
Авторы: Дем’яненко, Б. С.
Ключевые слова: маркетинг, маркетингові стратегії, стимулювання попиту, маркетингові комунікації, ринок насіння
Дата публикации: 2016
Издательство: Видавничий дім "Гельветика"
Библиографическое описание: Дем’яненко, Б. С. Маркетингові стратегії стимулювання попиту в торгівлі насінням [Текст] / Б. С. Дем’яненко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Видавничий дім «Гельветика», 2016. – Вип. 7 Ч. 1. – С. 118–120. – Бібліогр.: с. 120 (5 назв).
Серия/номер: Міжнародні економічні відносини та світове господарство;
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуто проблеми, що виникають у підприємців під час вибору маркетингової стратегії стимулювання попиту в торгівлі насінням в Україні. Акцентовано увагу на двох основних видах маркетингової стратегії стимулювання попиту – стратегій PULL та PUSH. Виявлено переваги та недоліки кожної зі стратегій і запропоновано варіанти вдосконалення цього напряму маркетингової діяльності підприємств та підвищення її ефективності. Ключові слова: маркетинг, маркетингові стратегії, стимулювання, попиту, маркетингові комунікації, ринок насіння.
The article considers the problems encountered by entrepreneurs while choosing a marketing strategy to stimulate demand in the trade of seeds in Ukraine. The attention is focused on two main types of marketing strategies to stimulate demand – PULL and PUSH strategies. Advantages and disadvantages of each of the proposed strategies and options for improving this areas of marketing activities of enterprises and enhance its efficiency. Key words: marketing, marketing strategy, promotion, demand, marketing communications, seed’s trading.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12509
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 7 Частина 1 - 2016

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ СТИМУЛЮВАННЯ ПОПИТУ В ТОРГІВЛІ НАСІННЯМ.pdf389.99 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.