Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1480
Назва: Маркетинг у банках
Автори: Брітченко, Ігор Геннадійович
Бєлявцев Михайло Іванович
Тягунова Наталія Михайлівна
Ключові слова: основи маркетингу в банках, параметри маркетингу механізмів формування, функціонування та розподілу банківського капіталу, інструментарій банківського капіталу, підвищення конкурентноздатності банку, підвищення конкурентноздатності банківської системи, банківська система, маркетинг в банках, оптимізація структури управління, маркетингові процеси у банках, банківська специфіка, формування капіталу, розподілення капіталу, банківські процеси, банківські механізми, маркетингова діяльність банку, маркетингова діяльність банківської системи
Дата публікації: 2008
Видавництво: РВВ ПУСКУ
Бібліографічний опис: Маркетинг у банках : навч. посіб. / під ред. І. Г. Брітченко; рец. : А. І. Амош, І. А. Маркін, П. В. Егоров, В. Р. Кучеренко – Полтава : РВВ ПУСКУ, 2008. – 345 с.
Короткий огляд (реферат): У навчальному посібнику викладено теорію та наукові основи маркетингу в банках, основні параметри маркетингу механізмів формування, функціонування та розподілу банківського капіталу, його інструментарій, продукти, процеси, а також питання підвищення конкурентноздатності банку та банківської системи шляхом застосування маркетингу в банках та оптимізації структури управління. Цей посібник відрізняється від раніше виданих висвітленням маркетингових процесів у банках з точки зору банківської специфіки формування, функціонування та розподілення капіталу, що властиво виключно банківській системі, суто банківським процесам і механізмам. Для викладачів, аспірантів, магістрів і спеціалістів, а також для наукових працівників і тих, кого цікавить маркетингова діяльність банку та банківської системи.
Опис: Рекомендовано Міністерством освіти і науки України як навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів (лист № 1.4/18 – Г – 1549 від 26 вересня 2007 р.).
Тип: Text
Тип публікації: Навчальний посібник
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1480
Розташовується у зібраннях:Навчально - методичні видання кафедри фінансів і банківської справи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маркетинг у банках Бритченко ІГ.doc"Навчальний посібник"5.35 MBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.