Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1810
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВаколя, Зоряна Михайлівна-
dc.date.accessioned2015-04-17T08:30:14Z-
dc.date.available2015-04-17T08:30:14Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationВаколя, З. М. Вплив педагогічних товариств Закарпаття на становлення й розвиток системи фахової періодики в п.п. ХХ ст. [Текст] / З. М. Ваколя // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 27. – С. 16–19. – Бібліогр.: с. 18–19 (13 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1810-
dc.descriptionThe author of the article has conducted analysis on the problem of periodicals in the content of professional orientation of educational societies in Transcarpathian region, acting in the first half of the twentieth century. The author has proved that the formation of educational media is one of the most effective parts of integration of industry experts, involving functionaries and teachers from various spheres of education. Significant supporting role in this process was performed by public, especially professional organizations, designed not only to accumulate the necessary resources to solve the priority tasks in education and training, but also to direct and supervise their implementation. Thus, a creation of network of professional periodicals is associated with the activities of a number of educational societies, which conducted active work in the first half of the twentieth century. Key words: Transcarpathian region, periodicals, educational periodicals, educational societies, the editors, the problem of education.uk
dc.description.abstractУ науковій статті аналізується проблема періодики в змісті професійної спрямованості педагогічних товариств Закарпаття, які діяли в п. п. ХХ ст. Автор доводить, що фор- мування системи педагогічної преси є одним із найефектив- ніших складових інтеграції галузевих фахівців, до якої були залучені як функціонери, так і педагоги різних ланок освіти. Значну допоміжну роль у цьому процесі виконували громад- ські, особливо професійні, організації, які покликані не тільки акумулювати необхідні ресурси для вирішення першочерго- вих завдань у системі освіти й виховання, а й спрямовувати й контролювати їх реалізацію. Отже, створення мережі фа- хових періодичних видань пов’язане з діяльністю цілої низки педагогічних товариств, які проводили активну роботу в першій половині ХХ століття. Ключові слова: Закарпаття, періодичні видання, педаго- гічна періодика, педагогічні товариства, редакція, проблема виховання.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectЗакарпаттяuk
dc.subjectперіодичні виданняuk
dc.subjectпедагогічна періодикаuk
dc.subjectпедагогічні товаристваuk
dc.subjectредакціяuk
dc.subjectпроблема вихованняuk
dc.titleВплив педагогічних товариств Закарпаття на становлення й розвиток системи фахової періодики в п.п. ХХ ст.uk
dc.title.alternativeThe influence of pedagogical societies in Transcarpathian region on the formation and development of professional periodicals in the first half of the twentieth centuryuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 27 - 2013

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ВПЛИВ ПЕДАГОГІЧНИХ ТОВАРИСТВ ЗАКАРПАТТЯ.pdf198.51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.