Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1842
Title: Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх фахівців фізичної реабілітації
Other Titles: Pedagogic conditions of formation of professional competence of future specialists in physical rehabilitation
Authors: Крупа, Валентина Володимирівна
Keywords: педагогічні умови, навчальний процес, професійна компетентність, самостійна робота, індивідуально-психологічні особливоті, професійний тренінг, компонент, педагогічна майстерність
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Крупа, В. В. Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх фахівців фізичної реабілітації [Текст] / В. В. Крупа // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 27. – С. 93–96. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 96 (7 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті розкритий зміст визначених у дослідженні педагогічних умов підготовки фахівців фізичної реабілітації у вищих навчальних закладах. Коротко показані їх особливості та вплив цих умов на якість підготовки фахівців як однієї з основних складових фундаментальних базових компонентів удосконалення навчально-виховного процесу у вузі . Ключові слова: педагогічні умови,навчальний процес, професійна компетентність, самостійна робота, індиві- дально-психологічні особливоті, професійний тренінг, компо- нент, педагогічна майстерність.
Description: The content of pedagogical conditions of specialists in physical rehabilitation in higher educational establishments, is determined in the research, has been revealed in this article. Their peculiarities and influence on the quality of future specialists training as one of the main composing fundamental basic components of improving of educating and upbringing process have been considered. Key words: pedagogical conditions, educational process, professional competence, individual work, individual and psychological peculiarities, professional training, component, pedagogical mastery.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1842
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 27 - 2013



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.