Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1842
Название: Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх фахівців фізичної реабілітації
Другие названия: Pedagogic conditions of formation of professional competence of future specialists in physical rehabilitation
Авторы: Крупа, Валентина Володимирівна
Ключевые слова: педагогічні умови, навчальний процес, професійна компетентність, самостійна робота, індивідуально-психологічні особливоті, професійний тренінг, компонент, педагогічна майстерність
Дата публикации: 2013
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Крупа, В. В. Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх фахівців фізичної реабілітації [Текст] / В. В. Крупа // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 27. – С. 93–96. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 96 (7 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): У статті розкритий зміст визначених у дослідженні педагогічних умов підготовки фахівців фізичної реабілітації у вищих навчальних закладах. Коротко показані їх особливості та вплив цих умов на якість підготовки фахівців як однієї з основних складових фундаментальних базових компонентів удосконалення навчально-виховного процесу у вузі . Ключові слова: педагогічні умови,навчальний процес, професійна компетентність, самостійна робота, індиві- дально-психологічні особливоті, професійний тренінг, компо- нент, педагогічна майстерність.
Описание: The content of pedagogical conditions of specialists in physical rehabilitation in higher educational establishments, is determined in the research, has been revealed in this article. Their peculiarities and influence on the quality of future specialists training as one of the main composing fundamental basic components of improving of educating and upbringing process have been considered. Key words: pedagogical conditions, educational process, professional competence, individual work, individual and psychological peculiarities, professional training, component, pedagogical mastery.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1842
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 27 - 2013



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.