Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1842
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКрупа, Валентина Володимирівна-
dc.date.accessioned2015-04-20T10:44:13Z-
dc.date.available2015-04-20T10:44:13Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationКрупа, В. В. Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх фахівців фізичної реабілітації [Текст] / В. В. Крупа // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 27. – С. 93–96. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 96 (7 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1842-
dc.descriptionThe content of pedagogical conditions of specialists in physical rehabilitation in higher educational establishments, is determined in the research, has been revealed in this article. Their peculiarities and influence on the quality of future specialists training as one of the main composing fundamental basic components of improving of educating and upbringing process have been considered. Key words: pedagogical conditions, educational process, professional competence, individual work, individual and psychological peculiarities, professional training, component, pedagogical mastery.uk
dc.description.abstractУ статті розкритий зміст визначених у дослідженні педагогічних умов підготовки фахівців фізичної реабілітації у вищих навчальних закладах. Коротко показані їх особливості та вплив цих умов на якість підготовки фахівців як однієї з основних складових фундаментальних базових компонентів удосконалення навчально-виховного процесу у вузі . Ключові слова: педагогічні умови,навчальний процес, професійна компетентність, самостійна робота, індиві- дально-психологічні особливоті, професійний тренінг, компо- нент, педагогічна майстерність.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectпедагогічні умовиuk
dc.subjectнавчальний процесuk
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk
dc.subjectсамостійна роботаuk
dc.subjectіндивідуально-психологічні особливотіuk
dc.subjectпрофесійний тренінгuk
dc.subjectкомпонентuk
dc.subjectпедагогічна майстерністьuk
dc.titleПедагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх фахівців фізичної реабілітаціїuk
dc.title.alternativePedagogic conditions of formation of professional competence of future specialists in physical rehabilitationuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 27 - 2013



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.