Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/20516
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЮхименко-Назарук, Ірина Анатоліївна-
dc.date.accessioned2018-10-08T11:29:23Z-
dc.date.available2018-10-08T11:29:23Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/20516-
dc.description.abstractОбґрунтовано необхідність проведення комплексних досліджень у сфері креативного обліку. Розроблено концептуальну модель креативного обліку як елемента облікової науки. Визначено межі застосування поняття “креативний облік” (в рамках чинного облікового законодавства, за повної відсутності нормативного регулювання). Визначено причини існування відмінності в поглядах вчених щодо розуміння сутності креативного обліку. Обґрунтовано необхідність виділення двох основних типів креативного обліку – звичайного та інжинірингового. Визначено взаємозв’язок бухгалтерського інжинірингу та облікової політики підприємства. Виділено і обґрунтовано дві основні групи методів здійснення креативного обліку – змістовні та формальні. Ключові слова: креативний облік, облікова політика, професійне судження бухгалтера.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesЕкономіка;-
dc.subjectкреативний облікuk
dc.subjectоблікова політикаuk
dc.subjectпрофесійне судження бухгалтераuk
dc.titleКонцептуальні засади креативного облікуuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 1 (49) Том 2 - 2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ КРЕАТИВНОГО ОБЛІКУ.pdf716.5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.