Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/20516
Назва: Концептуальні засади креативного обліку
Автори: Юхименко-Назарук, Ірина Анатоліївна
Ключові слова: креативний облік, облікова політика, професійне судження бухгалтера
Дата публікації: 2017
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Серія/номер: Економіка;
Короткий огляд (реферат): Обґрунтовано необхідність проведення комплексних досліджень у сфері креативного обліку. Розроблено концептуальну модель креативного обліку як елемента облікової науки. Визначено межі застосування поняття “креативний облік” (в рамках чинного облікового законодавства, за повної відсутності нормативного регулювання). Визначено причини існування відмінності в поглядах вчених щодо розуміння сутності креативного обліку. Обґрунтовано необхідність виділення двох основних типів креативного обліку – звичайного та інжинірингового. Визначено взаємозв’язок бухгалтерського інжинірингу та облікової політики підприємства. Виділено і обґрунтовано дві основні групи методів здійснення креативного обліку – змістовні та формальні. Ключові слова: креативний облік, облікова політика, професійне судження бухгалтера.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/20516
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 1 (49) Том 2 - 2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ КРЕАТИВНОГО ОБЛІКУ.pdf716.5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.