Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21853
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГанцура, А. В.-
dc.date.accessioned2018-10-31T09:23:03Z-
dc.date.available2018-10-31T09:23:03Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citation21. Ганцура, А. В. Особливості маркетингового дропшиппінгу в системі електронної комерції [Текст] / А. В. Ганцура, Н. В. Коваленко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Гельветика, 2017. – Вип. 15№Ч.1. – С. 72-75. – бібліогр.:с.75(11 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21853-
dc.description.abstractДропшипінг сьогодні стрімко завойовує інтернет перетворюєтся в один з основних інструментів маркетингу в елктронній комерції. У статті розкриваються маркетингові особливості, механізми та значення дропшипінгу в умовах мережевої економіки ХХІ століття.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВид-во УжНУ "Говерла"uk
dc.subjectелектронна комерціяuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectінтернет–маркетингuk
dc.titleОсобливості маркетингового дропшиппінгу в системі електронної комерціїuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 15 Частина 1 - 2017 :

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВОГО ДРОПШИППІНГУ.pdf291.12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.