Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21853
Назва: Особливості маркетингового дропшиппінгу в системі електронної комерції
Автори: Ганцура, А. В.
Ключові слова: електронна комерція, маркетинг, інтернет–маркетинг
Дата публікації: 2017
Видавництво: Вид-во УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: 21. Ганцура, А. В. Особливості маркетингового дропшиппінгу в системі електронної комерції [Текст] / А. В. Ганцура, Н. В. Коваленко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Гельветика, 2017. – Вип. 15№Ч.1. – С. 72-75. – бібліогр.:с.75(11 назв).
Короткий огляд (реферат): Дропшипінг сьогодні стрімко завойовує інтернет перетворюєтся в один з основних інструментів маркетингу в елктронній комерції. У статті розкриваються маркетингові особливості, механізми та значення дропшипінгу в умовах мережевої економіки ХХІ століття.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21853
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 15 Частина 1 - 2017 :

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВОГО ДРОПШИППІНГУ.pdf291.12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.