Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/342
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРейпольська, Ольга Дмитрівна-
dc.date.accessioned2014-12-11T13:51:02Z-
dc.date.available2014-12-11T13:51:02Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationРейпольська, О. Д. Особливості уявлень дошкільників про самих себе та виховання ціннісного самоставлення [Текст] / О. Д. Рейпольська // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2014. – Вип. 31. – С. 142–145. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 145 (11 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/342-
dc.descriptionIn the article on the basis of studying of the theoretical questions devoted to a problem of education of the valuable relation to at children of the senior preschool age, philosophical, psychological, pedagogical approaches to a problem of education of the valuable relation to are opened, the structure of display are defined, indicators of the valuable relation to at the senior Preschool Children are developed, features of development of the valuable relation to at children of the senior preschool age are considered. In executed research for the first time the focused on person technology of education of the valuable relation to at Children of the senior preschool age. Key words: education, the valuable relation to, the senior preschooler, children preschool age, self-concept, self-esteemuk
dc.description.abstractСтаттю присвячено вкрай актуальній на сучасному етапі проблемі – виховання ціннісного самоставлення в дітей стар-шого дошкільного віку. У роботі представлено філософські та психолого-педагогічні аспекти проблеми. У результаті теоре-тичного аналізу з’ясовано, що важливим завданням виховання є процес створення умов для формування відповідного ставлен-ня особистості до самої себе. Розкрито особливості ціннісного самоставлення як наукового феномену, механізми становлення ціннісного самоставлення в дітей старшого дошкільного віку, схарактеризовано особливості формування ціннісного само-ставлення у старших дошкільників. Ключові слова: виховання, ціннісне самоставлення, діти старшого дошкільного віку, Я-концепція, самооцінкаuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectвихованняuk
dc.subjectціннісне самоставленняuk
dc.subjectдіти старшого дошкільного вікуuk
dc.subjectЯ-концепціяuk
dc.subjectсамооцінкаuk
dc.titleОсобливості уявлень дошкільників про самих себе та виховання ціннісного самоставленняuk
dc.title.alternativeFeatures of preschoolers ideas about themselves and education appraisal of selfattitudeuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 31 - 2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.