Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/342
Назва: Особливості уявлень дошкільників про самих себе та виховання ціннісного самоставлення
Інші назви: Features of preschoolers ideas about themselves and education appraisal of selfattitude
Автори: Рейпольська, Ольга Дмитрівна
Ключові слова: виховання, ціннісне самоставлення, діти старшого дошкільного віку, Я-концепція, самооцінка
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Рейпольська, О. Д. Особливості уявлень дошкільників про самих себе та виховання ціннісного самоставлення [Текст] / О. Д. Рейпольська // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2014. – Вип. 31. – С. 142–145. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 145 (11 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено вкрай актуальній на сучасному етапі проблемі – виховання ціннісного самоставлення в дітей стар-шого дошкільного віку. У роботі представлено філософські та психолого-педагогічні аспекти проблеми. У результаті теоре-тичного аналізу з’ясовано, що важливим завданням виховання є процес створення умов для формування відповідного ставлен-ня особистості до самої себе. Розкрито особливості ціннісного самоставлення як наукового феномену, механізми становлення ціннісного самоставлення в дітей старшого дошкільного віку, схарактеризовано особливості формування ціннісного само-ставлення у старших дошкільників. Ключові слова: виховання, ціннісне самоставлення, діти старшого дошкільного віку, Я-концепція, самооцінка
Опис: In the article on the basis of studying of the theoretical questions devoted to a problem of education of the valuable relation to at children of the senior preschool age, philosophical, psychological, pedagogical approaches to a problem of education of the valuable relation to are opened, the structure of display are defined, indicators of the valuable relation to at the senior Preschool Children are developed, features of development of the valuable relation to at children of the senior preschool age are considered. In executed research for the first time the focused on person technology of education of the valuable relation to at Children of the senior preschool age. Key words: education, the valuable relation to, the senior preschooler, children preschool age, self-concept, self-esteem
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/342
Розташовується у зібраннях:2014 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 31



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.