Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/342
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Рейпольська, Ольга Дмитрівна | - |
dc.date.accessioned | 2014-12-11T13:51:02Z | - |
dc.date.available | 2014-12-11T13:51:02Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Рейпольська, О. Д. Особливості уявлень дошкільників про самих себе та виховання ціннісного самоставлення [Текст] / О. Д. Рейпольська // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2014. – Вип. 31. – С. 142–145. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 145 (11 назв). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/342 | - |
dc.description | In the article on the basis of studying of the theoretical questions devoted to a problem of education of the valuable relation to at children of the senior preschool age, philosophical, psychological, pedagogical approaches to a problem of education of the valuable relation to are opened, the structure of display are defined, indicators of the valuable relation to at the senior Preschool Children are developed, features of development of the valuable relation to at children of the senior preschool age are considered. In executed research for the first time the focused on person technology of education of the valuable relation to at Children of the senior preschool age. Key words: education, the valuable relation to, the senior preschooler, children preschool age, self-concept, self-esteem | uk |
dc.description.abstract | Статтю присвячено вкрай актуальній на сучасному етапі проблемі – виховання ціннісного самоставлення в дітей стар-шого дошкільного віку. У роботі представлено філософські та психолого-педагогічні аспекти проблеми. У результаті теоре-тичного аналізу з’ясовано, що важливим завданням виховання є процес створення умов для формування відповідного ставлен-ня особистості до самої себе. Розкрито особливості ціннісного самоставлення як наукового феномену, механізми становлення ціннісного самоставлення в дітей старшого дошкільного віку, схарактеризовано особливості формування ціннісного само-ставлення у старших дошкільників. Ключові слова: виховання, ціннісне самоставлення, діти старшого дошкільного віку, Я-концепція, самооцінка | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ "Говерла" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | виховання | uk |
dc.subject | ціннісне самоставлення | uk |
dc.subject | діти старшого дошкільного віку | uk |
dc.subject | Я-концепція | uk |
dc.subject | самооцінка | uk |
dc.title | Особливості уявлень дошкільників про самих себе та виховання ціннісного самоставлення | uk |
dc.title.alternative | Features of preschoolers ideas about themselves and education appraisal of selfattitude | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Располагается в коллекциях: | 2014 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 31 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
ОСОБЛИВОСТІ УЯВЛЕНЬ ДОШКІЛЬНИКІВ ПРО САМИХ СЕБЕ ТА ВИХОВАННЯ ЦІННІСНОГО.pdf | 447.34 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.