Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/36793
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКривенкова, Руслана Юріївна-
dc.contributor.authorПавлусь, Софія Василівна-
dc.date.accessioned2021-10-10T22:47:09Z-
dc.date.available2021-10-10T22:47:09Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКривенкова Р. Ю. ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ ТУРИСТИЧНОЮ ГАЛУЗЗЮ ФРАНЦІЇ В КОНТЕКСТІ ФОРМУВАННЯ ТУРИСТИЧНОГО ІМІДЖУ / Р. Ю. Кривенкова, С. В. Павлусь // Матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації»: Зб. наук. праць. – Переяслав, 2021. Вип. 71. – С.43 - 47.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/36793-
dc.description.abstractВсесвітньовідомий туристичний імідж Франції сформований за допомогою ефективного державного управління туристичною галуззю. У статті проаналізовано діяльність органів державного управління Франції у вказаному напрямку.uk
dc.description.abstractThe world-famous tourist image of France is formed with the help of effective state management of the tourism industry. The article analyzes the activities of public administration in France in this direction.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectдержавне управлінняuk
dc.subjectpublic administrationuk
dc.subjectФранціяuk
dc.subjectтуристичний іміджuk
dc.titleДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ ТУРИСТИЧНОЮ ГАЛУЗЗЮ ФРАНЦІЇ В КОНТЕКСТІ ФОРМУВАННЯ ТУРИСТИЧНОГО ІМІДЖУuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeТези до статтіuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри туризму

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірник 71.pdf7.78 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.