Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/36793
Назва: ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ ТУРИСТИЧНОЮ ГАЛУЗЗЮ ФРАНЦІЇ В КОНТЕКСТІ ФОРМУВАННЯ ТУРИСТИЧНОГО ІМІДЖУ
Автори: Кривенкова, Руслана Юріївна
Павлусь, Софія Василівна
Ключові слова: державне управління, public administration, Франція, туристичний імідж
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Кривенкова Р. Ю. ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ ТУРИСТИЧНОЮ ГАЛУЗЗЮ ФРАНЦІЇ В КОНТЕКСТІ ФОРМУВАННЯ ТУРИСТИЧНОГО ІМІДЖУ / Р. Ю. Кривенкова, С. В. Павлусь // Матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації»: Зб. наук. праць. – Переяслав, 2021. Вип. 71. – С.43 - 47.
Короткий огляд (реферат): Всесвітньовідомий туристичний імідж Франції сформований за допомогою ефективного державного управління туристичною галуззю. У статті проаналізовано діяльність органів державного управління Франції у вказаному напрямку.
The world-famous tourist image of France is formed with the help of effective state management of the tourism industry. The article analyzes the activities of public administration in France in this direction.
Тип: Text
Тип публікації: Тези до статті
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/36793
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник 71.pdf7.78 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.