Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/36793
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКривенкова, Руслана Юріївна-
dc.contributor.authorПавлусь, Софія Василівна-
dc.date.accessioned2021-10-10T22:47:09Z-
dc.date.available2021-10-10T22:47:09Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКривенкова Р. Ю. ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ ТУРИСТИЧНОЮ ГАЛУЗЗЮ ФРАНЦІЇ В КОНТЕКСТІ ФОРМУВАННЯ ТУРИСТИЧНОГО ІМІДЖУ / Р. Ю. Кривенкова, С. В. Павлусь // Матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації»: Зб. наук. праць. – Переяслав, 2021. Вип. 71. – С.43 - 47.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/36793-
dc.description.abstractВсесвітньовідомий туристичний імідж Франції сформований за допомогою ефективного державного управління туристичною галуззю. У статті проаналізовано діяльність органів державного управління Франції у вказаному напрямку.uk
dc.description.abstractThe world-famous tourist image of France is formed with the help of effective state management of the tourism industry. The article analyzes the activities of public administration in France in this direction.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectдержавне управлінняuk
dc.subjectpublic administrationuk
dc.subjectФранціяuk
dc.subjectтуристичний іміджuk
dc.titleДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ ТУРИСТИЧНОЮ ГАЛУЗЗЮ ФРАНЦІЇ В КОНТЕКСТІ ФОРМУВАННЯ ТУРИСТИЧНОГО ІМІДЖУuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeТези до статтіuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник 71.pdf7.78 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.