Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/37266
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Вайнагій, Тетяна Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2021-11-05T16:17:43Z | - |
dc.date.available | 2021-11-05T16:17:43Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.other | DOI: 10.24144/2524-0609.2020.46.22-30 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/37266 | - |
dc.description.abstract | Стрімка інтеграція України у міжнародний освітній простір зумовила формування полікультурного середовища (а саме – полінаціональних груп студентів) на базі вітчизняних ЗВО. Нові реалії вищої освіти вимагають внесення якісно нових змін до методик і підходів навчання, відмінних від тих, що традиційно застосовуються під час роботи з мононаціональними академічними групами. Одним з початкових етапів розробки новітніх методик є відбір та організація навчального матеріалу для формування англомовної професійно орієнтованої компетентності, позаяк англійська мова є провідною мовою фахового міжнаціонального спілкування. Увага до спеціальності «Медицина» опосередкована найбільшою популярністю лікарського фаху серед зарубіжних студентів. Метою дослідження є визначення, класифікація та формулювання необхідного переліку вимог до принципів відбору та організації навчального матеріалу, важливих для ефективного формування англомовної професійно орієнтованої компетентності у говорінні майбутніх лікарів з урахуванням специфіки полікультурного академічного середовища. У статті виокремлені та описані три категорії принципів, зокрема принципи відбору навчального матеріалу, принципи організації навчального матеріалу, а також сукупні принципи відбору та організації навчального матеріалу. Обґрунтовано доцільність використання зазначених принципів для формування англомовної професійно орієнтованої компетентності в говорінні майбутніх лікарів у полікультурному середовищі. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Ужгородський національний університет | uk |
dc.subject | Ключові слова: англомовна професійно орієнтована компетентність; англомовне професійно орієнтоване говоріння; полікультурне середовище; полінаціональна група; принципи відбору навчального матеріалу; принципи організації навчального матеріалу. | uk |
dc.title | ПРИНЦИПИ ВІДБОРУ ТА ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ АНГЛОМОВНОЇ ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ГОВОРІННІ МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ В УМОВАХ ПОЛІКУЛЬТУРНОГО СЕРЕДОВИЩА | uk |
dc.title.alternative | PRINCIPLES OF SELECTION AND ORGANIZATION OF THE EDUCATIONAL MATERIAL FOR THE FORMATION OF ENGLISH PROFESSIONALLY ORIENTED COMPETENCE IN SPEECH OF FUTURE DOCTORS IN POLYCULTURAL ENVIRONMENT | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри громадського здоров'я та гуманітарних дисциплін |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Вайнагій Т. М. Науковий вісник УжНУ. Педагогіка. Соціальна робота. № 1(46) (2020).pdf | 388.16 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.