Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/37266
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВайнагій, Тетяна Миколаївна-
dc.date.accessioned2021-11-05T16:17:43Z-
dc.date.available2021-11-05T16:17:43Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.otherDOI: 10.24144/2524-0609.2020.46.22-30-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/37266-
dc.description.abstractСтрімка інтеграція України у міжнародний освітній простір зумовила формування полікультурного середовища (а саме – полінаціональних груп студентів) на базі вітчизняних ЗВО. Нові реалії вищої освіти вимагають внесення якісно нових змін до методик і підходів навчання, відмінних від тих, що традиційно застосовуються під час роботи з мононаціональними академічними групами. Одним з початкових етапів розробки новітніх методик є відбір та організація навчального матеріалу для формування англомовної професійно орієнтованої компетентності, позаяк англійська мова є провідною мовою фахового міжнаціонального спілкування. Увага до спеціальності «Медицина» опосередкована найбільшою популярністю лікарського фаху серед зарубіжних студентів. Метою дослідження є визначення, класифікація та формулювання необхідного переліку вимог до принципів відбору та організації навчального матеріалу, важливих для ефективного формування англомовної професійно орієнтованої компетентності у говорінні майбутніх лікарів з урахуванням специфіки полікультурного академічного середовища. У статті виокремлені та описані три категорії принципів, зокрема принципи відбору навчального матеріалу, принципи організації навчального матеріалу, а також сукупні принципи відбору та організації навчального матеріалу. Обґрунтовано доцільність використання зазначених принципів для формування англомовної професійно орієнтованої компетентності в говорінні майбутніх лікарів у полікультурному середовищі.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУжгородський національний університетuk
dc.subjectКлючові слова: англомовна професійно орієнтована компетентність; англомовне професійно орієнтоване говоріння; полікультурне середовище; полінаціональна група; принципи відбору навчального матеріалу; принципи організації навчального матеріалу.uk
dc.titleПРИНЦИПИ ВІДБОРУ ТА ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ АНГЛОМОВНОЇ ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ГОВОРІННІ МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ В УМОВАХ ПОЛІКУЛЬТУРНОГО СЕРЕДОВИЩАuk
dc.title.alternativePRINCIPLES OF SELECTION AND ORGANIZATION OF THE EDUCATIONAL MATERIAL FOR THE FORMATION OF ENGLISH PROFESSIONALLY ORIENTED COMPETENCE IN SPEECH OF FUTURE DOCTORS IN POLYCULTURAL ENVIRONMENTuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри громадського здоров'я та гуманітарних дисциплін



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.