Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/37266
Название: | ПРИНЦИПИ ВІДБОРУ ТА ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ АНГЛОМОВНОЇ ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ГОВОРІННІ МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ В УМОВАХ ПОЛІКУЛЬТУРНОГО СЕРЕДОВИЩА |
Другие названия: | PRINCIPLES OF SELECTION AND ORGANIZATION OF THE EDUCATIONAL MATERIAL FOR THE FORMATION OF ENGLISH PROFESSIONALLY ORIENTED COMPETENCE IN SPEECH OF FUTURE DOCTORS IN POLYCULTURAL ENVIRONMENT |
Авторы: | Вайнагій, Тетяна Миколаївна |
Ключевые слова: | Ключові слова: англомовна професійно орієнтована компетентність; англомовне професійно орієнтоване говоріння; полікультурне середовище; полінаціональна група; принципи відбору навчального матеріалу; принципи організації навчального матеріалу. |
Дата публикации: | 2020 |
Издательство: | Ужгородський національний університет |
Краткий осмотр (реферат): | Стрімка інтеграція України у міжнародний освітній простір зумовила формування полікультурного середовища (а саме – полінаціональних груп студентів) на базі вітчизняних ЗВО. Нові реалії вищої освіти вимагають внесення якісно нових змін до методик і підходів навчання, відмінних від тих, що традиційно застосовуються під час роботи з мононаціональними академічними групами. Одним з початкових етапів розробки новітніх методик є відбір та організація навчального матеріалу для формування англомовної професійно орієнтованої компетентності, позаяк англійська мова є провідною мовою фахового міжнаціонального спілкування. Увага до спеціальності «Медицина» опосередкована найбільшою популярністю лікарського фаху серед зарубіжних студентів. Метою дослідження є визначення, класифікація та формулювання необхідного переліку вимог до принципів відбору та організації навчального матеріалу, важливих для ефективного формування англомовної професійно орієнтованої компетентності у говорінні майбутніх лікарів з урахуванням специфіки полікультурного академічного середовища. У статті виокремлені та описані три категорії принципів, зокрема принципи відбору навчального матеріалу, принципи організації навчального матеріалу, а також сукупні принципи відбору та організації навчального матеріалу. Обґрунтовано доцільність використання зазначених принципів для формування англомовної професійно орієнтованої компетентності в говорінні майбутніх лікарів у полікультурному середовищі. |
Тип: | Text |
Тип публикации: | Стаття |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/37266 |
Располагается в коллекциях: | Наукові публікації кафедри громадського здоров'я та гуманітарних дисциплін |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Вайнагій Т. М. Науковий вісник УжНУ. Педагогіка. Соціальна робота. № 1(46) (2020).pdf | 388.16 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.