Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/41049
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЩелкунова, О. В.-
dc.date.accessioned2022-05-10T07:30:11Z-
dc.date.available2022-05-10T07:30:11Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationЩелкунова, О. В. Управління маркетингом як складова системи господарської діяльності [Текст] / О. В. Щелкунова // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка; збірник наукових праць / ред.кол.: В.П. Мікловда (гол. ред.), М.І. Пітюлич, М.М. Бойко та ін. – Ужгород : Говерла, 2006. – Вип. 19. – С. 99-103. – Бібліогр.: с. 103 (11 назв). – Рез. укр.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/41049-
dc.description.abstractСтаття присвячена виявленню особливостей стратегічного маркетингового управління господарської діяльністю з позицій системного підходу. Виявлені системоутворюючі ознаки господарської діяльності. Наведена принципово нова класифікація факторів зовнішнього оточення господарської системи. Запропоновано огляд точок зору на системний підхід до управління підприємством. Кількість бібліографічних посилань – 11; мова – українська.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherГоверлаuk
dc.relation.ispartofseriesЕкономіка Випуск 19;-
dc.subjectуправління маркетингомuk
dc.subjectсистемаuk
dc.subjectпідсистемаuk
dc.subjectзовнішнє оточенняuk
dc.subjectфактори зовнішнього оточенняuk
dc.titleУправління маркетингом як складова системи господарської діяльностіuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 19 - 2006

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ ЯК СКЛАДОВА СИСТЕМИ.pdf189.71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.