Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/41049
Назва: Управління маркетингом як складова системи господарської діяльності
Автори: Щелкунова, О. В.
Ключові слова: управління маркетингом, система, підсистема, зовнішнє оточення, фактори зовнішнього оточення
Дата публікації: 2006
Видавництво: Говерла
Бібліографічний опис: Щелкунова, О. В. Управління маркетингом як складова системи господарської діяльності [Текст] / О. В. Щелкунова // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка; збірник наукових праць / ред.кол.: В.П. Мікловда (гол. ред.), М.І. Пітюлич, М.М. Бойко та ін. – Ужгород : Говерла, 2006. – Вип. 19. – С. 99-103. – Бібліогр.: с. 103 (11 назв). – Рез. укр.
Серія/номер: Економіка Випуск 19;
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена виявленню особливостей стратегічного маркетингового управління господарської діяльністю з позицій системного підходу. Виявлені системоутворюючі ознаки господарської діяльності. Наведена принципово нова класифікація факторів зовнішнього оточення господарської системи. Запропоновано огляд точок зору на системний підхід до управління підприємством. Кількість бібліографічних посилань – 11; мова – українська.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/41049
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 19 - 2006

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ ЯК СКЛАДОВА СИСТЕМИ.pdf189.71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.