Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/41049
Title: Управління маркетингом як складова системи господарської діяльності
Authors: Щелкунова, О. В.
Keywords: управління маркетингом, система, підсистема, зовнішнє оточення, фактори зовнішнього оточення
Issue Date: 2006
Publisher: Говерла
Citation: Щелкунова, О. В. Управління маркетингом як складова системи господарської діяльності [Текст] / О. В. Щелкунова // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка; збірник наукових праць / ред.кол.: В.П. Мікловда (гол. ред.), М.І. Пітюлич, М.М. Бойко та ін. – Ужгород : Говерла, 2006. – Вип. 19. – С. 99-103. – Бібліогр.: с. 103 (11 назв). – Рез. укр.
Series/Report no.: Економіка Випуск 19;
Abstract: Стаття присвячена виявленню особливостей стратегічного маркетингового управління господарської діяльністю з позицій системного підходу. Виявлені системоутворюючі ознаки господарської діяльності. Наведена принципово нова класифікація факторів зовнішнього оточення господарської системи. Запропоновано огляд точок зору на системний підхід до управління підприємством. Кількість бібліографічних посилань – 11; мова – українська.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/41049
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 19 - 2006

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ ЯК СКЛАДОВА СИСТЕМИ.pdf189.71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.