Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/41056
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНадь, Н. М.-
dc.date.accessioned2022-05-10T07:57:45Z-
dc.date.available2022-05-10T07:57:45Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationНадь, Н. М. Суть і класифікація маркетингових стратегій та їх значення у здійсненні підприємницької діяльності [Текст] / Н. М. Надь // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка; збірник наукових праць / ред.кол.: В.П. Мікловда (гол. ред.), М.І. Пітюлич, М.М. Бойко та ін. – Ужгород : Говерла, 2006. – Вип. 19. – С. 122-129. – Бібліогр.: с. 129 (8 назв). – Рез. укр.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/41056-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано підходи вітчизняних та зарубіжних спеціалістів до визначення суті маркетингової стратегії, здійснено систематизацію класифікацій маркетингових стратегій. Розкрито значення маркетингової стратегії у здійсненні підприємницької діяльності. Кількість бібліографічних посилань – 8; мова – українська.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherГоверлаuk
dc.relation.ispartofseriesЕкономіка Випуск 19;-
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk
dc.subjectмаркетингове управлінняuk
dc.subjectмаркетингове плануванняuk
dc.subjectстратегічне плануванняuk
dc.titleСуть і класифікація маркетингових стратегій та їх значення у здійсненні підприємницької діяльностіuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 19 - 2006



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.