Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/41056
Назва: Суть і класифікація маркетингових стратегій та їх значення у здійсненні підприємницької діяльності
Автори: Надь, Н. М.
Ключові слова: маркетингова стратегія, маркетингове управління, маркетингове планування, стратегічне планування
Дата публікації: 2006
Видавництво: Говерла
Бібліографічний опис: Надь, Н. М. Суть і класифікація маркетингових стратегій та їх значення у здійсненні підприємницької діяльності [Текст] / Н. М. Надь // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка; збірник наукових праць / ред.кол.: В.П. Мікловда (гол. ред.), М.І. Пітюлич, М.М. Бойко та ін. – Ужгород : Говерла, 2006. – Вип. 19. – С. 122-129. – Бібліогр.: с. 129 (8 назв). – Рез. укр.
Серія/номер: Економіка Випуск 19;
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано підходи вітчизняних та зарубіжних спеціалістів до визначення суті маркетингової стратегії, здійснено систематизацію класифікацій маркетингових стратегій. Розкрито значення маркетингової стратегії у здійсненні підприємницької діяльності. Кількість бібліографічних посилань – 8; мова – українська.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/41056
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 19 - 2006

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
СУТЬ І КЛАСИФІКАЦІЯ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ ТА ЇХ.pdf210.16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.