Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/41056
Title: Суть і класифікація маркетингових стратегій та їх значення у здійсненні підприємницької діяльності
Authors: Надь, Н. М.
Keywords: маркетингова стратегія, маркетингове управління, маркетингове планування, стратегічне планування
Issue Date: 2006
Publisher: Говерла
Citation: Надь, Н. М. Суть і класифікація маркетингових стратегій та їх значення у здійсненні підприємницької діяльності [Текст] / Н. М. Надь // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка; збірник наукових праць / ред.кол.: В.П. Мікловда (гол. ред.), М.І. Пітюлич, М.М. Бойко та ін. – Ужгород : Говерла, 2006. – Вип. 19. – С. 122-129. – Бібліогр.: с. 129 (8 назв). – Рез. укр.
Series/Report no.: Економіка Випуск 19;
Abstract: У статті проаналізовано підходи вітчизняних та зарубіжних спеціалістів до визначення суті маркетингової стратегії, здійснено систематизацію класифікацій маркетингових стратегій. Розкрито значення маркетингової стратегії у здійсненні підприємницької діяльності. Кількість бібліографічних посилань – 8; мова – українська.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/41056
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 19 - 2006



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.