Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/42874
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛепканич, Анна Олександрівна-
dc.contributor.authorМиронюк, Іван Святославович-
dc.date.accessioned2022-07-17T08:12:53Z-
dc.date.available2022-07-17T08:12:53Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationЛепканич А. О., Миронюк І. С. Особливості та структура залученості до мережі Інтернет студентської молоді різних курсів навчання в умовах карантинних обмежень / А. О. Липканич, І. С. Миронюк // Україна. Здоров'я нації = Ukraine. Nation’s Health : наук.-практ. вид. / Укр. ін-т стратег. дослідж. МОЗ України. – Київ : Вид-во "Експерт", 2022. № 2 (68). — С. 12-16.uk
dc.identifier.isbn2077-6594-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/42874-
dc.descriptionDOI 10.24144/2077-6594.2.1.2022.258905uk
dc.description.abstractМетою дослідження є визначення рівня та структури залученості до віртуального простору мережі Інтернет студентської молоді в залежності від року навчання здобувача освіти в період дистанційного навчання в умовах карантинних обмежень Матеріали та методи. Використано метод спеціального соціологічного дослідження, медико-статистичний та метод порівняльного аналізу. Основою став метод анонімного опитування з використанням оригінальної анкети, сформованої у сервісі Google-форми, студентів ДВНЗ «УжНУ» очної форми навчання. Результати. Серед студентської молоді лише близько 10% витрачають час в мережі Інтернет під час дистанційного навчання до 3-х годин на добу), від 4 до 6 годин щоденно витрачають на перебування в мережі Інтернет трохи менше половини представників студентів бакалаврату молодших і старших курсів (47,3 та 42,7%, відповідно). Звертає на себе увагу, що значна частка студентів як молодших, так і старших курсів бакалаврату (41,3 та 49,3%) під час дистанційного навчання щоденно перебувають в мережі Інтернет більше 7 годин. Лише 20% студентів магістерських програм щоденно перебувають в мережі інтернет 7 і більше годин. Структура основних витрат часу в мережі Інтернет в усіх групах дослідження є ідентичною. Так, більшість опитаних визначають основним видом діяльності в мережі Інтернет під час дистанційного навчання саме навчання або роботу (335 респондентів, 64,1% опитаних) і частка таких зростає в залежності від курсу навчання. Висновки. Рівень залученості до перебування в мережі Інтернер під час дистанційного навчання має відмінності в залежності від курсу навчання опитаних здобувачів освіти, у студентів старших курсів він нижче. Структура основних витрат часу в мережі Інтернет в респондентів усіх курсів навчання є ідентичною. Більшість опитаних визначають основним видом діяльності в мережі Інтернет під час дистанційного навчання навчання або роботу.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ "Ужгородський національний університет"uk
dc.subjectстудентська молодьuk
dc.subjectдистанційне навчанняuk
dc.subjectзалученість до мережі Інтернетuk
dc.titleОсобливості та структура залученості до мережі Інтернет студентської молоді різних курсів навчання в умовах карантинних обмеженьuk
dc.title.alternativeFeatures and structure of different courses students’ involvement in the Internet usage in the conditions of quarantine restrictionsuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри наук про здоров’я

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Особливості та структура залученості_стаття.pdf259.81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.