Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43315
Title: | Вивчення конфліктності як риси особистості студенської молоді |
Authors: | Вовканич, М. |
Issue Date: | 2008 |
Publisher: | Вид-во УжНУ «Говерла» |
Citation: | Вовканич, М. Вивчення конфліктності як риси особистості студенської молоді / М. Вовканич // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія : Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М. М. Болдижар, І. Є. Курляк та ін. – Ужгород : Говерла, 2008. – Вип. 15. – С. 34–35. – Рез.– рос., англ. – Бібліогр.: с. 35 (9 назв) |
Series/Report no.: | Педагогіка. Соціальна робота; |
Abstract: | В статье рассмотрены вопросы изучения конфликтности як черты индивидуума студенческой молодежи. Были изучены индивидуальные качества студентов отделения «социальная работа» Ужгородского национального университета и студентов-психологов КаУ им. А.Волошина по трем факторам: экстраверсия-интроверсия, нейротизм, психотизм. Представлено анализ результатов исследования. The author of the article has considered the issues of studying of conflictness as a feature of character of individual — student youth.The individual qualities of students of the Social Work Department of the Uzhgorod National University and students-psychologists of Kiev Academy named after A.Voloshyn have been studied and based on three factors: extrovercy—intovercy, neurotism, psycotism. The analysis of results of the research has been provided. |
Description: | https://drive.google.com/file/d/1NUj2JmElQkZgHyd6yVfXLM6Gx8ITDu1N/view?usp=sharing |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43315 |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 15 - 2008 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Титулка_Педагогіка. Соціальна робота. Вип.15 (2008).pdf | 1.39 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.