Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43454
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСиротюк, В. Д.-
dc.contributor.authorЦоколенко, О. А.-
dc.contributor.authorСичевська, Н. С.-
dc.date.accessioned2022-08-10T11:04:06Z-
dc.date.available2022-08-10T11:04:06Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationСиротюк, В. Д. Педагогічна практика студентів як складова підготовки майбутніх учителів фізики / В. Д. Сиротюк, О. А. Цоколенко, И. С. Сичевська // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія : Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М. М. Болдижар, І. Є. Курляк та ін. – Ужгород: Говерла, 2008. – Вип. 14. – С. 140–143. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 143 (3 назви)uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43454-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/1e9uD5BGHpsW0uGD_iNIw759LMRdYi1Bl/view?usp=sharinguk
dc.description.abstractВ статье рассматриваются вопросы организации педагогической практики студентов физической специальности. Представлены цель и задачи, виды практики, разработки, касающиеся видов деятельности и критериев оценивания педагогической практики студентов.uk
dc.description.abstractThe authors of the article have considered the issues of organization of pedagogical practice of physics speciality students. The aim and tasks, types of practice, materials concerning the types of activity and criteria of assessment of students’ pedagogical practice have been considered.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВид-во УжНУ «Говерла»uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.titleПедагогічна практика студентів як складова підготовки майбутніх учителів фізикиuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 14 - 2008

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Титулка_Педагогіка. Соціальна робота 14 (2008).pdf1.63 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.