Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44424
Title: | Формування ціннісних орієнтацій студентів у змісті реалізації особистісно-орієнтованих технологій навчання |
Authors: | Опачко, Магдалина Василівна |
Keywords: | личностно-ориентированые технологии обучения, ценностные ориентации, социально-психологическая адаптированность, профессиональное самоопределение, of personally oriented technologies of teaching, value orientations, professional self-orientation |
Issue Date: | 2004 |
Publisher: | Вид-во “УжНУ” |
Citation: | Опачко, Магдалина Формування ціннісних орієнтацій студентів у змісті реалізації особистісно-орієнтованих технологій навчання / Магдалина Опачко // Науковий вісник Ужгородського національний університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), В. В. Туряниця, М. І. Блецкан та ін. – Ужгород : УжНУ, 2004. – Вип. 7. – С. 132–136. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 136 (4 назви) |
Series/Report no.: | Педагогіка. Соціальна робота; |
Abstract: | В статье анализируются результаты экспериментального исследования определения условий эффективности реализации личностно-ориентированых технологий обучения в процессе формирования ценностных ориентаций студентов (непедагогических специальностей). The article contains the results of experiment research on the definition of conditions of the effectiveness оf realisation of personally oriented technologies of teaching in the process of student value orientation formation ( of non-pedagogic specialities). |
Description: | https://drive.google.com/file/d/1N5FTo4ldzve7L_4q-u1HjaN2kMI_ouLS/view?usp=sharing |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44424 |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 7 - 2004 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Титулка_Педагогіка. Соціальна робота Вип. 7 (2004).pdf | 1.23 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.