Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44424
Title: Формування ціннісних орієнтацій студентів у змісті реалізації особистісно-орієнтованих технологій навчання
Authors: Опачко, Магдалина Василівна
Keywords: личностно-ориентированые технологии обучения, ценностные ориентации, социально-психологическая адаптированность, профессиональное самоопределение, of personally oriented technologies of teaching, value orientations, professional self-orientation
Issue Date: 2004
Publisher: Вид-во “УжНУ”
Citation: Опачко, Магдалина Формування ціннісних орієнтацій студентів у змісті реалізації особистісно-орієнтованих технологій навчання / Магдалина Опачко // Науковий вісник Ужгородського національний університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), В. В. Туряниця, М. І. Блецкан та ін. – Ужгород : УжНУ, 2004. – Вип. 7. – С. 132–136. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 136 (4 назви)
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: В статье анализируются результаты экспериментального исследования определения условий эффективности реализации личностно-ориентированых технологий обучения в процессе формиро­вания ценностных ориентаций студентов (непедагогических специальностей).
The article contains the results of experiment research on the definition of conditions of the effectiveness оf realisation of personally oriented technologies of teaching in the process of student value orientation formation ( of non-pedagogic specialities).
Description: https://drive.google.com/file/d/1N5FTo4ldzve7L_4q-u1HjaN2kMI_ouLS/view?usp=sharing
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44424
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 7 - 2004

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Титулка_Педагогіка. Соціальна робота Вип. 7 (2004).pdf1.23 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.