Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/457
Title: Діагностична робота в системі супроводу вихованців інтернатних закладів
Other Titles: Diagnostic work in the system of supervision of boarding school pupils
Authors: Шелевер, Оксана Василівна
Keywords: інтернатні заклади, супровід, медична діагностика, соціальна діагностика, психолого-педагогічна діагностика
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Шелевер, О. В. Діагностична робота в системі супроводу вихованців інтернатних закладів [Текст] / О. В. Шелевер. – Ужгород: Говерла // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2014. – Вип. 30. – С. 183–186. – Рез. рос.,англ. – Бібліогр.: с. 186 (7 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті розглянута проблема супроводу вихованців інтернатних закладів, проаналізована специфіка і завдання діагностичної роботи з дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування. Запропонована комплексна діагностична програма супроводу вихованців, яка складається з трьох блоків (медичний, соціальний і психолого-педагогічний), визначені основні завдання та зміст психолого-педагогічної діагностики на окремих вікових етапах. Подальші дослідження стосуються проблеми супроводу під час корекційно-розвивальної, консультативної, профорієнтаційної роботи в інтернатних закладах. Ключові слова: інтернатні заклади, супровід, медична діагностика, соціальна діагностика, психолого-педагогічна діагностика.
Description: The specifi city and the task of the diagnostic work with the orphans and the children deprived of paternal tutelage have been analyzed. The complex diagnostic programme of supervision of pupils has been proposed. It consists of three parts: medical, social and psychologicalpedagogical. We have determined the basic tasks and the content of psychological-pedagogical diagnostics of the pupils at different age stages. The future researches will touch upon the problems of supervision in the correcting-developing, consulting and occupation-orienting work in boarding schools. Key-words: school boarding houses, attendance, medical diagnostics, social diagnostics, psychological-pedagogical diagnostics
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/457
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 30 - 2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.