Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/45751
Title: Нормативно–правове регулювання політичної реклами (український та міжнародний досвід)
Other Titles: Normatively legal adjusting of the political advertising (Ukrainian and international experience)
Authors: Лютко, Наталія
Issue Date: 2008
Publisher: Вид-во УжНУ "Говерла"
Citation: Лютко, Н. Нормативно–правове регулювання політичної реклами (український та міжнародний досвід) / Н. Лютко // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Політологія. Соціологія. Філософія / редкол.: М. Вегеш (голов. ред.), В. Андрущенко, О. Бабкіна та ін. – Ужгород : Вид-во УжНУ "Говерла", 2008. – Вип. 10. – С. 242–248. – Рез.– англ. – Бібліогр.: с. 247 (12 назв)
Series/Report no.: Політологія. Соціологія. Філософія;
Abstract: Іn the article the legal bases of the political advertising in Ukraine are reviewed. Particular attentions are paid to the analysis of the legal texts, regulating the political advertisement.
Description: https://drive.google.com/file/d/1g6VMhQEWH3oyFPEZpHjlzjBozyO4JbpU/view?usp=sharing
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/45751
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Політологія. Соціологія. Філософія Випуск 10 - 2008



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.