Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/45751
Название: Нормативно–правове регулювання політичної реклами (український та міжнародний досвід)
Другие названия: Normatively legal adjusting of the political advertising (Ukrainian and international experience)
Авторы: Лютко, Наталія
Дата публикации: 2008
Издательство: Вид-во УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Лютко, Н. Нормативно–правове регулювання політичної реклами (український та міжнародний досвід) / Н. Лютко // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Політологія. Соціологія. Філософія / редкол.: М. Вегеш (голов. ред.), В. Андрущенко, О. Бабкіна та ін. – Ужгород : Вид-во УжНУ "Говерла", 2008. – Вип. 10. – С. 242–248. – Рез.– англ. – Бібліогр.: с. 247 (12 назв)
Серия/номер: Політологія. Соціологія. Філософія;
Краткий осмотр (реферат): Іn the article the legal bases of the political advertising in Ukraine are reviewed. Particular attentions are paid to the analysis of the legal texts, regulating the political advertisement.
Описание: https://drive.google.com/file/d/1g6VMhQEWH3oyFPEZpHjlzjBozyO4JbpU/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/45751
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Політологія. Соціологія. Філософія Випуск 10 - 2008

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Титулка_Політологія.Соціологія.Філософія Вип. 10 (2008).pdf948.09 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.