Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/46648
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСтароста, Володимир Іванович-
dc.date.accessioned2022-12-28T09:40:27Z-
dc.date.available2022-12-28T09:40:27Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationСтароста, В. Тестування як предмет педагогічних досліджень / В. Староста // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Політологія. Соціологія. Філософія / редкол.: В. Андрущенко, О. Бабкіна, І. Варзар та ін. – Ужгород : Вид-во УжНУ "Говерла", 2012. – Вип. 16. – С. 197–200 : табл. 1. – Рез.– англ. – Бібліогр.: с. 199–200 (10 назв)uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/46648-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/1UhLwBY0HtYnG1WQ9wz3N1sPn53fElBj5/view?usp=sharinguk
dc.description.abstractThe article isa review of studies of domestic scientists 90 years of XX -beginning of XXI century inthe fieldtesting. It is shown that is anationalschool of pedagogical measurements, but should be morewidely to study the experience of foreigncountries where pedagogical testing effectively used for a long time.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВид-во УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПолітологія. Соціологія. Філософія;-
dc.titleТестування як предмет педагогічних дослідженьuk
dc.title.alternativeTesting as asubjectteacher researchuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Політологія. Соціологія. Філософія Випуск 16 - 2012
Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.