Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/46648
Назва: Тестування як предмет педагогічних досліджень
Інші назви: Testing as asubjectteacher research
Автори: Староста, Володимир Іванович
Дата публікації: 2012
Видавництво: Вид-во УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Староста, В. Тестування як предмет педагогічних досліджень / В. Староста // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Політологія. Соціологія. Філософія / редкол.: В. Андрущенко, О. Бабкіна, І. Варзар та ін. – Ужгород : Вид-во УжНУ "Говерла", 2012. – Вип. 16. – С. 197–200 : табл. 1. – Рез.– англ. – Бібліогр.: с. 199–200 (10 назв)
Серія/номер: Політологія. Соціологія. Філософія;
Короткий огляд (реферат): The article isa review of studies of domestic scientists 90 years of XX -beginning of XXI century inthe fieldtesting. It is shown that is anationalschool of pedagogical measurements, but should be morewidely to study the experience of foreigncountries where pedagogical testing effectively used for a long time.
Опис: https://drive.google.com/file/d/1UhLwBY0HtYnG1WQ9wz3N1sPn53fElBj5/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/46648
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Політологія. Соціологія. Філософія Випуск 16 - 2012
Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Титулка_Політологія.Соціологія. Філософія Вип. 16 (2012).pdf941.86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.