Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/46648
Title: Тестування як предмет педагогічних досліджень
Other Titles: Testing as asubjectteacher research
Authors: Староста, Володимир Іванович
Issue Date: 2012
Publisher: Вид-во УжНУ "Говерла"
Citation: Староста, В. Тестування як предмет педагогічних досліджень / В. Староста // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Політологія. Соціологія. Філософія / редкол.: В. Андрущенко, О. Бабкіна, І. Варзар та ін. – Ужгород : Вид-во УжНУ "Говерла", 2012. – Вип. 16. – С. 197–200 : табл. 1. – Рез.– англ. – Бібліогр.: с. 199–200 (10 назв)
Series/Report no.: Політологія. Соціологія. Філософія;
Abstract: The article isa review of studies of domestic scientists 90 years of XX -beginning of XXI century inthe fieldtesting. It is shown that is anationalschool of pedagogical measurements, but should be morewidely to study the experience of foreigncountries where pedagogical testing effectively used for a long time.
Description: https://drive.google.com/file/d/1UhLwBY0HtYnG1WQ9wz3N1sPn53fElBj5/view?usp=sharing
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/46648
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Політологія. Соціологія. Філософія Випуск 16 - 2012
Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.