Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/53113
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДанайканич, Оксана Валеріївна-
dc.date.accessioned2023-08-04T11:40:48Z-
dc.date.available2023-08-04T11:40:48Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationДанайканич, О. В. Особливості управління та розвитку рекламної діяльності / О. В. Данайканич // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Економіка / гол. ред. Мікловда В.П. – Ужгород : Говерла, 2009. – Вип. 27. – С. 16–24. – Бібліогр.: с. 24 (10 назв).uk
dc.identifier.issn0869-0782-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/53113-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/1OHSulRRK1gna_YAs4zieolMuwGEW7Ege/view?usp=sharinguk
dc.description.abstractСтаття присвячена науковому осмисленню особливостей організації та управління рекламною діяльністю, підкреслено значущість реклами як засобу просування продукції від виробника до споживача, використовуючи різні засоби (телебачення, радіо, друковані ЗМІ, Інтернет, транспорт та інші). Значна увага приділена аналізу рекламного ринку України і Закарпатської області, вивченню та порівнянню його структури на основі даних експертних оцінок (Всеукраїнської рекламної коаліції· і компанії Cortex), а також даних Головного управління статистики в Закарпатській області.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУжНУ "Говерла"uk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectрекламна діяльністьuk
dc.subjectуправління рекламною діяльністюuk
dc.subjectрекламно ­комунікаційний ринокuk
dc.titleОсобливості управління та розвитку рекламної діяльностіuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Економіка. Випуск 27 - 2009

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ек. Вип. 27. 2009. Тит..pdf273.02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.