Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/53113
Назва: Особливості управління та розвитку рекламної діяльності
Автори: Данайканич, Оксана Валеріївна
Ключові слова: реклама, рекламна діяльність, управління рекламною діяльністю, рекламно ­комунікаційний ринок
Дата публікації: 2009
Видавництво: УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Данайканич, О. В. Особливості управління та розвитку рекламної діяльності / О. В. Данайканич // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Економіка / гол. ред. Мікловда В.П. – Ужгород : Говерла, 2009. – Вип. 27. – С. 16–24. – Бібліогр.: с. 24 (10 назв).
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена науковому осмисленню особливостей організації та управління рекламною діяльністю, підкреслено значущість реклами як засобу просування продукції від виробника до споживача, використовуючи різні засоби (телебачення, радіо, друковані ЗМІ, Інтернет, транспорт та інші). Значна увага приділена аналізу рекламного ринку України і Закарпатської області, вивченню та порівнянню його структури на основі даних експертних оцінок (Всеукраїнської рекламної коаліції· і компанії Cortex), а також даних Головного управління статистики в Закарпатській області.
Опис: https://drive.google.com/file/d/1OHSulRRK1gna_YAs4zieolMuwGEW7Ege/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/53113
ISSN: 0869-0782
Розташовується у зібраннях:Економіка. Випуск 27 - 2009

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ек. Вип. 27. 2009. Тит..pdf273.02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.