Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/53113
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДанайканич, Оксана Валеріївна-
dc.date.accessioned2023-08-04T11:40:48Z-
dc.date.available2023-08-04T11:40:48Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationДанайканич, О. В. Особливості управління та розвитку рекламної діяльності / О. В. Данайканич // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Економіка / гол. ред. Мікловда В.П. – Ужгород : Говерла, 2009. – Вип. 27. – С. 16–24. – Бібліогр.: с. 24 (10 назв).uk
dc.identifier.issn0869-0782-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/53113-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/1OHSulRRK1gna_YAs4zieolMuwGEW7Ege/view?usp=sharinguk
dc.description.abstractСтаття присвячена науковому осмисленню особливостей організації та управління рекламною діяльністю, підкреслено значущість реклами як засобу просування продукції від виробника до споживача, використовуючи різні засоби (телебачення, радіо, друковані ЗМІ, Інтернет, транспорт та інші). Значна увага приділена аналізу рекламного ринку України і Закарпатської області, вивченню та порівнянню його структури на основі даних експертних оцінок (Всеукраїнської рекламної коаліції· і компанії Cortex), а також даних Головного управління статистики в Закарпатській області.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУжНУ "Говерла"uk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectрекламна діяльністьuk
dc.subjectуправління рекламною діяльністюuk
dc.subjectрекламно ­комунікаційний ринокuk
dc.titleОсобливості управління та розвитку рекламної діяльностіuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Економіка. Випуск 27 - 2009

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ек. Вип. 27. 2009. Тит..pdf273.02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.