Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/53113
Title: Особливості управління та розвитку рекламної діяльності
Authors: Данайканич, Оксана Валеріївна
Keywords: реклама, рекламна діяльність, управління рекламною діяльністю, рекламно ­комунікаційний ринок
Issue Date: 2009
Publisher: УжНУ "Говерла"
Citation: Данайканич, О. В. Особливості управління та розвитку рекламної діяльності / О. В. Данайканич // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Економіка / гол. ред. Мікловда В.П. – Ужгород : Говерла, 2009. – Вип. 27. – С. 16–24. – Бібліогр.: с. 24 (10 назв).
Abstract: Стаття присвячена науковому осмисленню особливостей організації та управління рекламною діяльністю, підкреслено значущість реклами як засобу просування продукції від виробника до споживача, використовуючи різні засоби (телебачення, радіо, друковані ЗМІ, Інтернет, транспорт та інші). Значна увага приділена аналізу рекламного ринку України і Закарпатської області, вивченню та порівнянню його структури на основі даних експертних оцінок (Всеукраїнської рекламної коаліції· і компанії Cortex), а також даних Головного управління статистики в Закарпатській області.
Description: https://drive.google.com/file/d/1OHSulRRK1gna_YAs4zieolMuwGEW7Ege/view?usp=sharing
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/53113
ISSN: 0869-0782
Appears in Collections:Економіка. Випуск 27 - 2009

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ек. Вип. 27. 2009. Тит..pdf273.02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.