Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/53199
Title: Споживання та економічна активність населення в умовах європейських інтеграційних процесів
Authors: Крайнякова, Е.
Войтович, С.
Keywords: типологія споживачів, маркетингові дослідження, рівень споживання, економічні та соціально-демографічні показники, економічна активність, стиль життя
Issue Date: 2009
Publisher: УжНУ "Говерла"
Citation: Крайнякова, Е. Споживання та економічна активність населення в умовах європейських інтеграційних процесів / Е. Крайнякова, С. Войтович // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Економіка / гол. ред. Мікловда В.П. – Ужгород : Говерла, 2009. – Вип. 27. – С. 211–219. – Бібліогр.: с. 218–219 (22 назви).
Abstract: В статті аналізуються недоліки типологій споживачів, які в практиці маркетингових досліджень створюються на підставі економічних та соціально-демографічних характеристик населення та які не дають можливість розробити адекватну маркетингову стратегію поведінки на ринку та визначити відповідні форми комунікації з споживачами. Натомість досліджується залежність між рівнем споживання та економічною активністю населення в умовах європейських інтеграційних процесів та обгрунтовується підхід до створення ефективної типології споживачів для завдань маркетингових досліджень на підставі показників стилю життя.
Description: https://drive.google.com/file/d/1s18qwblD__69mVXrKBv2kAAWhPhh8y5I/view?usp=sharing
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/53199
ISSN: 0869-0782
Appears in Collections:Економіка. Випуск 27 - 2009

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ек. Вип. 27. 2009. Тит..pdf273.02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.