Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/53199
Назва: Споживання та економічна активність населення в умовах європейських інтеграційних процесів
Автори: Крайнякова, Е.
Войтович, С.
Ключові слова: типологія споживачів, маркетингові дослідження, рівень споживання, економічні та соціально-демографічні показники, економічна активність, стиль життя
Дата публікації: 2009
Видавництво: УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Крайнякова, Е. Споживання та економічна активність населення в умовах європейських інтеграційних процесів / Е. Крайнякова, С. Войтович // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Економіка / гол. ред. Мікловда В.П. – Ужгород : Говерла, 2009. – Вип. 27. – С. 211–219. – Бібліогр.: с. 218–219 (22 назви).
Короткий огляд (реферат): В статті аналізуються недоліки типологій споживачів, які в практиці маркетингових досліджень створюються на підставі економічних та соціально-демографічних характеристик населення та які не дають можливість розробити адекватну маркетингову стратегію поведінки на ринку та визначити відповідні форми комунікації з споживачами. Натомість досліджується залежність між рівнем споживання та економічною активністю населення в умовах європейських інтеграційних процесів та обгрунтовується підхід до створення ефективної типології споживачів для завдань маркетингових досліджень на підставі показників стилю життя.
Опис: https://drive.google.com/file/d/1s18qwblD__69mVXrKBv2kAAWhPhh8y5I/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/53199
ISSN: 0869-0782
Розташовується у зібраннях:2009 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Економіка. Випуск 27

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ек. Вип. 27. 2009. Тит..pdf273.02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.