Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/53287
Title: Визначення основних тенденцій та проблем розвитку підприємств по виробництву пива та безалкогольних напоїв на продовольчому ринку України
Authors: Жовковська, Тетяна
Keywords: галузь, інноваційні процеси, структура ринку, інвестиційні програми, сировинна база, маркетингові програми, рентабельність, державне регулювання ринку
Issue Date: 2007
Publisher: УжНУ "Говерла"
Citation: Жовковська, Т. Визначення основних тенденцій та проблем розвитку підприємств по виробництву пива та безалкогольних напоїв на продовольчому ринку України / Т. Жовковська // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка; збірник наукових праць / редкол.: В.П. Мікловда (гол. ред.), М.І. Пітюлич, С.С. Слава та ін. – Ужгород : Говерла, 2007. – Вип. 24. – С.166-169. – Бібліогр.: с. 169 (6 назв).
Abstract: Важливим для дослідження проблем виробництва і збуту продукції пивоварної промисловості є аналіз масштабів діяльності кожного з виробників. Попри важкі умови, ускладнені недосконалістю структури вітчизняного ринку пива, нерівномірності розподілу виробників пива по регіонах, переважаючою часткою іноземного капіталу в загальній структурі акціонерного капіталу галузі, нестабільності сировинної бази, високої конкурентності цього ринку та недостатньої підтримки вітчизняних виробників на державному рівні. Галузь пивоваріння за останні роки значно стабілізувала результати своєї діяльності.
Description: https://drive.google.com/file/d/1FEPK-Yjr6Wkfj-eZv0Ky_qlccOg1HX8a/view?usp=sharing
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/53287
ISSN: 0869-0782
Appears in Collections:Економіка. Випуск 24 - 2007

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ек. Вип. 24. 2007. тит..pdf240.14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.