Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5708
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФізеші, Октавія Йосипівна-
dc.date.accessioned2016-01-11T12:16:06Z-
dc.date.available2016-01-11T12:16:06Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationФізеші, О. Й. Виховні традиції в змісті українських букварів початку ХХ століття [Текст] / О. Й. Фізеші // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 20. – С. 160–163. – Бібліогр.: с. 162 (7 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5708-
dc.description.abstractУ статті розглядаються виховні парадигми букварів Б.Грінченка, Т.Лубенця, С.Русової, якими послуговувалися в україномовних школах початку ХХ століття. Ключові слова: буквар, виховання, виховні напрями.uk
dc.description.abstractThe author of the article has considered the ABC-books educative contents of the first hall of the twentieth century in the Ukrainian schools. Main principles and directions of education of ABC-books by B.Grinchenko, T.Lubenetc, S.Rusova have been defined. Key words: ABC-book, education, education contents of the textbook.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ «Говерла»uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectбукварuk
dc.subjectвихованняuk
dc.subjectвиховні напрямиuk
dc.titleВиховні традиції в змісті українських букварів початку ХХ століттяuk
dc.title.alternativeEducative traditions of ABC-books content of the first hall of the 20th centuryuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 20 - 2011



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.