Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5708
Назва: Виховні традиції в змісті українських букварів початку ХХ століття
Інші назви: Educative traditions of ABC-books content of the first hall of the 20th century
Автори: Фізеші, Октавія Йосипівна
Ключові слова: буквар, виховання, виховні напрями
Дата публікації: 2011
Видавництво: Видавництво УжНУ «Говерла»
Бібліографічний опис: Фізеші, О. Й. Виховні традиції в змісті українських букварів початку ХХ століття [Текст] / О. Й. Фізеші // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 20. – С. 160–163. – Бібліогр.: с. 162 (7 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються виховні парадигми букварів Б.Грінченка, Т.Лубенця, С.Русової, якими послуговувалися в україномовних школах початку ХХ століття. Ключові слова: буквар, виховання, виховні напрями.
The author of the article has considered the ABC-books educative contents of the first hall of the twentieth century in the Ukrainian schools. Main principles and directions of education of ABC-books by B.Grinchenko, T.Lubenetc, S.Rusova have been defined. Key words: ABC-book, education, education contents of the textbook.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5708
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 20 - 2011



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.