Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/57542
Title: Методика оцінки стратегічної позиції підприємства
Authors: Возненко, Наталя Іванівна
Keywords: стратегічна позиція підприємства, матричний метод, рівень розвитку стратегічного потенціалу підприємства, внутрішнє середовище, співвідношення зовнішніх потоків, зовнішнє середовище
Issue Date: 2007
Publisher: Поліграфцентр "Ліра"
Citation: Возненко, Н. І. Методика оцінки стратегічної позиції підприємства [Текст] / Н. І. Возненко // Науковий вісник Ужгородського університету: серія: Економіка / редкол.: В.П. Мікловда (гол. ред.), М.І. Пітюлич, М.М. Бойко та ін. – Ужгород : Поліграфцентр "Ліра", 2007. – Спецвип. 22. Ч. 3. – С.251-256. – Бібліогр.: с.256 (7 назв).
Abstract: В роботі було досліджено матриці оцінки стратегічної позиції підприємства, які використову­ються в міжнародній практиці. Були виявлені переваги та недоліки цих методів та розроблена матриця, що оцінює підприємство з урахуванням рівня розвитку його стратегічного потенціалу та співвідношення його зовнішніх потоків. Оцінка підприємств машинобудівної галузі Харківської області за допомогою запропонованої матриці та розробка заходів щодо переміщення підпри­ємств у квадранти з більш привабливими характеристиками дозволить підвищити ефективність їх функціонування.
Description: https://drive.google.com/file/d/1hn9N2l_yW8uRFqN-5UTRSWL5S0Tv3Db0/view?usp=sharing
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/57542
ISSN: 0869-0782
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ. Серія: Економіка. Спецвипуск - 22, Частина 3 - 2007

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тит. Ек. Спецвип. 22. Ч.ІІІ.pdf151.86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.