Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/57542
Название: Методика оцінки стратегічної позиції підприємства
Авторы: Возненко, Наталя Іванівна
Ключевые слова: стратегічна позиція підприємства, матричний метод, рівень розвитку стратегічного потенціалу підприємства, внутрішнє середовище, співвідношення зовнішніх потоків, зовнішнє середовище
Дата публикации: 2007
Издательство: Поліграфцентр "Ліра"
Библиографическое описание: Возненко, Н. І. Методика оцінки стратегічної позиції підприємства [Текст] / Н. І. Возненко // Науковий вісник Ужгородського університету: серія: Економіка / редкол.: В.П. Мікловда (гол. ред.), М.І. Пітюлич, М.М. Бойко та ін. – Ужгород : Поліграфцентр "Ліра", 2007. – Спецвип. 22. Ч. 3. – С.251-256. – Бібліогр.: с.256 (7 назв).
Краткий осмотр (реферат): В роботі було досліджено матриці оцінки стратегічної позиції підприємства, які використову­ються в міжнародній практиці. Були виявлені переваги та недоліки цих методів та розроблена матриця, що оцінює підприємство з урахуванням рівня розвитку його стратегічного потенціалу та співвідношення його зовнішніх потоків. Оцінка підприємств машинобудівної галузі Харківської області за допомогою запропонованої матриці та розробка заходів щодо переміщення підпри­ємств у квадранти з більш привабливими характеристиками дозволить підвищити ефективність їх функціонування.
Описание: https://drive.google.com/file/d/1hn9N2l_yW8uRFqN-5UTRSWL5S0Tv3Db0/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/57542
ISSN: 0869-0782
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ. Серія: Економіка. Спецвипуск - 22, Частина 3 - 2007

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Тит. Ек. Спецвип. 22. Ч.ІІІ.pdf151.86 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.