Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/61262
Title: Концептуальні підходи до формування інтерактивного маркетингу у сфері агробізнесу
Authors: Газуда, Михайло Васильович
Газуда, Сергій Михайлович
Білей, Євгеній Володимирович
Keywords: інтерактивний маркетинг, аграрне господарювання, сфера аграрного бізнесу, онлайн-середовище, споживчий ринок
Issue Date: 2023
Citation: Газуда М. В., Газуда С. М., Білей Є. В. Концептуальні підходи до формування інтерактивного маркетингу у сфері агробізнесу. Агробізнес 2023 : рік в умовах воєнного стану : [Електронний ресурс] : Зб. Всеукр. наук. конф. – К. : КНЕУ, 2023. С. 52–54.
Series/Report no.: Агробізнес 2023 : рік в умовах воєнного стану;
Abstract: Окреслено необхідність формування концептуальних підходів до впровадження інтерактивного маркетингу у сфері агробізнесу згідно сучасних вимог аграрного господарювання. Відмічено, що задіяння сучасних методів і комунікаційних можливостей в онлайн-середовищі розширює можливості просування агропродовольчої продукції на споживчий ринок забезпечуючи його потреби, формуючи імідж суб’єктів правовідносин у сфері агробізнесу, окреслюючи конкурентні переваги відповідно до виробників аналогічної продукції.
Type: Text
Publication type: Тези до статті
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/61262
Appears in Collections:500Наукові публікації кафедри економіки, підприємництва та торгівлі

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
52-54.pdf291.81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.