Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/61262
Название: Концептуальні підходи до формування інтерактивного маркетингу у сфері агробізнесу
Авторы: Газуда, Михайло Васильович
Газуда, Сергій Михайлович
Білей, Євгеній Володимирович
Ключевые слова: інтерактивний маркетинг, аграрне господарювання, сфера аграрного бізнесу, онлайн-середовище, споживчий ринок
Дата публикации: 2023
Библиографическое описание: Газуда М. В., Газуда С. М., Білей Є. В. Концептуальні підходи до формування інтерактивного маркетингу у сфері агробізнесу. Агробізнес 2023 : рік в умовах воєнного стану : [Електронний ресурс] : Зб. Всеукр. наук. конф. – К. : КНЕУ, 2023. С. 52–54.
Серия/номер: Агробізнес 2023 : рік в умовах воєнного стану;
Краткий осмотр (реферат): Окреслено необхідність формування концептуальних підходів до впровадження інтерактивного маркетингу у сфері агробізнесу згідно сучасних вимог аграрного господарювання. Відмічено, що задіяння сучасних методів і комунікаційних можливостей в онлайн-середовищі розширює можливості просування агропродовольчої продукції на споживчий ринок забезпечуючи його потреби, формуючи імідж суб’єктів правовідносин у сфері агробізнесу, окреслюючи конкурентні переваги відповідно до виробників аналогічної продукції.
Тип: Text
Тип публикации: Тези до статті
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/61262
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри економіки, підприємництва та торгівлі

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
52-54.pdf291.81 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.