Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6196
Title: Особливості аспектів гуманізації у мовній підготовці іноземних студентів
Other Titles: Specificity of humanization aspects in the language teaching to foreign students
Authors: Титова, Марія Василівна
Keywords: гуманізація, критерії, самовдосконалення, інженерна освіта, співробітництво, навчальний процес, засоби мови, самонавчання
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво УжНУ «Говерла»
Citation: Титова, М. В. Особливості аспектів гуманізації у мовній підготовці іноземних студентів / М. В. Титова // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 22. – С. 165–167. – Бібліогр.: с. 167 (6 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті досліджено особливості аспектів гуманізації при вивченні української мови іноземними студентами, де гуманізація розглядається як стратегічний напрямок розвитку педагогічного процесу, який повинен сприяти розвитку активних творчих особистостей. В умовах технічного вузу передбачається інтенсивне, прискорене вивчення мови з переходом від інформативних до активних, інтенсивних форм пізнавальної та навчальної діяльності студентів-іноземців. Ключові слова: гуманізація, критерії, самовдосконалення, інженерна освіта, співробітництво, навчальний процес, засоби мови, самонавчання.
The article deals with the peculiar aspects of humanizing the models of teaching foreign students Ukrainian. Humanization is described as a strategic approach to the development of the pedagogical process that should promote the development of the active creative personalities. Technical university predetermines intensive and accelerated language studying switch from instructive to active and intense forms of foreign students cognitive and educational activities. Key words: humanization, criteria, self-perfection, engineering education, cooperation, process of education, linguistic means, self-education.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6196
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 22 - 2011



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.