Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6196
Назва: Особливості аспектів гуманізації у мовній підготовці іноземних студентів
Інші назви: Specificity of humanization aspects in the language teaching to foreign students
Автори: Титова, Марія Василівна
Ключові слова: гуманізація, критерії, самовдосконалення, інженерна освіта, співробітництво, навчальний процес, засоби мови, самонавчання
Дата публікації: 2011
Видавництво: Видавництво УжНУ «Говерла»
Бібліографічний опис: Титова, М. В. Особливості аспектів гуманізації у мовній підготовці іноземних студентів / М. В. Титова // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 22. – С. 165–167. – Бібліогр.: с. 167 (6 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено особливості аспектів гуманізації при вивченні української мови іноземними студентами, де гуманізація розглядається як стратегічний напрямок розвитку педагогічного процесу, який повинен сприяти розвитку активних творчих особистостей. В умовах технічного вузу передбачається інтенсивне, прискорене вивчення мови з переходом від інформативних до активних, інтенсивних форм пізнавальної та навчальної діяльності студентів-іноземців. Ключові слова: гуманізація, критерії, самовдосконалення, інженерна освіта, співробітництво, навчальний процес, засоби мови, самонавчання.
The article deals with the peculiar aspects of humanizing the models of teaching foreign students Ukrainian. Humanization is described as a strategic approach to the development of the pedagogical process that should promote the development of the active creative personalities. Technical university predetermines intensive and accelerated language studying switch from instructive to active and intense forms of foreign students cognitive and educational activities. Key words: humanization, criteria, self-perfection, engineering education, cooperation, process of education, linguistic means, self-education.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6196
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 22 - 2011



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.